20 aylık oglum yatakdan yere düştü ve başını yere çarptı ( bu arada yatak çok yüksek değil otur vaZiyette idi nası olsu ise devrildi yere dogru) tabi düşmeyle çok ağladı ve arkasından kustu ikisaat kadar gözlemledim bir sorun göremedim gözlerde kayma yok haretler tammamen normal fışkır tarzdada kusmadı sadece bir kere kustu ….acaba bu konuyla ilgili tecrubesi yada bilgi olan var mı