??
Rehoo 20 tl var
Rehoo 30 tl var isterseniz
Hsbmhr bana ararmisin
Hsbmhr verebilirmisim
Bende de 20 TL var isteyene atabilirim
Mayisannesi34 Bana atarmisin cnm
Mayisannesi34 verebilirmisim
Efem_18_10 siz ne alaka ayrı post açım
Odbjd alışveriş yapıyorum acil atarmisin bana
Odbjd ben istiyom sen geliyon ne alaka
Rehoo
Rehoo 🤓🤓😂😂😂
Rehoo Kac tane kullanacan iki kişi yazmş
Efem_18_10 2 sinide ayrı hesaptan kullancaktım lazım yani
antropologanne olur özelden atarsanjz çok iyi olur
Rehoo Siz bana yazarmisiniz, vereyim
Dün bu kod vardı BAMBASKA50 bi deneyin belki olur