Benbenim2 Bebeğim 3 aylık 1 haftadır hep aynı saatlerde ağlama krizlerine giriyor akşam üzeri 7.30 ve 8 gibi siZce neden olabilir. Kolik dicem ama o zamana kadar geçmiş olur
yookkdahaneler Benbenim2 cidden benimde aynı bazı günler 6 ve 8 arası bazı günler 8 11 arası krize giriyor sebebini bulamıyorum şimdi bile ağlamaktan yoruldu duş aldırdım uyudu ama derin değil bende merak ediyorum kolik mi acaba diye bizimkide 45 günlük
Katya Benbenim2 kolik bebek canım. Benim kızım da her gün saat 16:30 / 19:00 arası ağlardı. Abartısız dakika dakika başlar ve biterdi. Doktor kolik olduğunu söylemişti. Gaz çıkarma teknikleri için masajlar var onlara bak bir de titreşimli gaz çıkarma kemeri al canım.
Benbenim2 yookkdahaneler olabilri belki canım. Benimkisi 3 aylık genellikle o zamanlar biter senilşyor anlamıyorum