balarisi_2019 Oğlum 2 yasında ve bas cevresi 47,6cm. Hiç konuşmuyor. Bas cevresi 3 persantilde olduğu için olabilir mi konuşmaması çok korkuyorum.
Masmaviuuuui balarisi_2019 canım bizimki de hep geriden gelir 30 aylık ama konuşması iyi ikili kelimelere geçtik bizimki47 48 suan
Nrnfth balarisi_2019 Benim kizimda 2yasinda aynen 47 48 cm sanirim doktorumuz hep normal dedi konusuyo kelimeleri var onunla alakali oldugunu sanmiyorum
Dilekmh balarisi_2019 kızım 21 aylık baş çevresi 45.5 cm , doğduğunda da 32.5 doğmuştu. Cümle kuruyor herhangi bir problem bence yok ama ben genelde çocuk psikoloğuna götürüp zeka testi yaptırıcam böyle birşey varmış sanırım
balarisi_2019 Melek-k tüm gelişimi normal renkleri bilir sayıları bilir yapboz yapar ikili, eşleştirme yapar.
balarisi_2019 Nrnfth inşallah alakası yoktuysa çok korkuyorum. Her ay ölçüyor nusunuz basını? Kaç cm ile doğmuştu bası
Dilekmh balarisi_2019 canm doktorumuz gelişiminin önde olduğunu söylüyor Prof. Götürüyorum fakat benim çok pimpirikli olduğumu da bildiği için madem öyleymişim rahat etsin götür dedi bence hiçbir sorunu yok ama seni tanıyorum dedi
Nrnfth balarisi_2019 35cm dogdu hep doktor kontrolündeydi bende cok takildim ama hic sorun gorülmedi gelisimide normal zaten
balarisi_2019 Dilekmh bende çok pipirikliyim aklımı kaçıracam hep bas cevresi %3 de diye hemde konuşmuyor diye
balarisi_2019 Dilekmh merhaba. Test yaptıracağım kızıma demiştiniz yaptırdınız mı? Test de nelere dikkat ediyorlar
Masmaviuuuui balarisi_2019 evt bebekliğinden beri öyle benim oğlumda bağımsız yürümüyor doktorlar hiçbişey bulamadı bende bunu kafasına bağlıyorum ve premetureligine
balarisi_2019 Masmaviuuuui kaç aylıkken başladı konuşmaya? Ayakta durabiliyor koltuktan tutunabiliyorsa korkuyordur belki yürümekten
Masmaviuuuui balarisi_2019 evt sıralıyor duvarlardan tutunarak gidiyor heryere ama elini bırakmıyor konuşmaya gelince evet konuşuyor ne dersek tekrarlıyor baba git teyze gel gözünü kapat gibi cümleler kuruyor
balarisi_2019 Masmaviuuuui korkuyor canım. Benim oğlan da öyleydi. Koltuğa yasla sırtını kuzunun hemen geç önüne otur. İki adım üç adım öyle güven kazanıyorlar. Benim oğlum da öyle yürüdü
TheLatte balarisi_2019 2 yaş aşısında bizimkide 47.5 çıktı ama doktor normal dedi . Konuşmayla alakası varmı bilmiyorum. Bıngıldağı erken mi kapandı ?
TheLatte balarisi_2019 evet erkek konusuyor ama bu 2 aydır daha iyi oldu oncesinde sadece tekli kelimeler vardı .
TheLatte balarisi_2019 34 cm doğdu . Bizim bıngıldağımız erken kapandı bu yüzden hala korkularım var bas cevresinden ama konusmayla alakali olduğunu sanmıyorum . Her cocuk erken konusmaz . Komutları falan varsa korkmayın bence .