Sevde01 6 günlük bebeğim var idrar yolu enfeksiyondan dolayı doğar doğmaz kuveze aldılar yoğun bakımda bende sut sahip goturiyorum ama bende idrar yolu enfeksiyonu var sütten çocuğa gecermi enfeksiyon çok korkuyor yardımcı olur musunuz 😓