Merhaba iyi akşamlar bebeğim hasta oldu balgam kusuyor sürwkli Hırıltı oluyor çok fazla kusuyor artık bir şey yemek istemiyor. Doktora götürdük iğne yazdı buhar verdi bugün. Evde de buhar veriyorum. Mamasını bile içmek istemiyor yeni yeni toparlıyor tekrar kilo kaybı olsun istemiyorum ilaçlarını veriyorum. Ağzını çeviriyor sürekli bir şeyler yedirmek istediğimde bu durumu nasıl aşabiliriz. İlaç şurup buhar derken huylanıyor ağzını hiç açmak istemiyor. Karışık olduysa kusura bakmayın bende rahatsızım serum yedim ama annelik işte kendini unutup çocuğunu düşünüyorsun.