Asilinannesiiiii Oğlum 14 aylık oldu hala oto koltuğumuz yok. Bu indirimlerde almak istiyorum. Ama ne alacağım hakkında fikrim.yok. Adac testini geçmiş olsun istiyorum. Ama çok da bütçem yok. Siz ne önerirsiniz?
Mom544154 Asilinannesiiiii kraft tecno fixden memnun kaldık fiyatıda iyi. Oğlumda rahat ediyor uyuyor içinde
Melikeeeecansuu Asilinannesiiiii dolap uygulamasındada kullanılmıs ama yepyenı satıyorlar uyguna 800 cıvarı felan
1Sinem Asilinannesiiiii güvenlik konusunda besafe en iyisi. Biz temiz ikinci el aldık dolaptan 900 TL.
Asilinannesiiiii Mom544154 bı bakayım. Zaten almadigimiz her gün zarardayiz. Ertesi gün daha pahalı oluyor :)
Asilinannesiiiii Melikeeeecansuu hangi koltuğu alacağımi bilmediğim için ordakileri degerlendiremiyorum
Asilinannesiiiii Mom544154 360 derece dönüyor mu? Dolapta buldum 900 e de kararsızım. Bir de yüksek mi
Beycaamommy Deneyerek almakta fayda var yüksek koltuk iyi oluyor ama arabanın tavanı yüksek olması lazım yoksa kullanım ömrü kısa oluyor