8 aylık oğlum ilk kez burun akıntısı hapşırma yaşıyor . Normalde hiç hissetmemiştim ama bezini degistirnek için açtığımda bir koku fark ettim. Hasta olduğu için olmuş olabilir mi ? Bir de değiştirmekte geciktim yani uzun süre kaldı o da sebep olmuş olabilir mi ?