Prenses Anneler kızım 3 ay 20 günlük dün doktor randevumuz vardı gitik 10 gün sonra ek gıdaya başlıyabilrsin dedi vermem gerekenlerin listesinde verdi bana erken gibi geldi sizce erkenmi?
zurgun Prenses kilo alımı iyiyse sizin de işe başlama gibi bir durumunuz yoksa erken ve sadece anne sütü mü alıyor
Fullmoon Prenses dördüncü ayda başlatan doktorlar var. Anlamda 4 buçukta başladı mesela meme reddinden dolayı. Sizin kararınız önemli. Ben 5 buçukta başladım mesela. Bana denilen 6 idi
Prenses Fullmoon sadece mama aldıgındanmı acaba ben yurtdışı da kalıyorum buradaki doktor böyle dedi kötü Bi doktorda degil yani şehrin başhekim bence Bi bildiği var ki başlq diyordun degilmi
EzgiDuru Prenses benim bebegim de 4 aylikken basladi . Tabii tadim olarak doyumluk degil yani 3 gun kuraliyla 5 ay 5 gunluk hala az az veriyorum zaten yemiyor 🙄🙄
19052019 Prenses canım benim dayım da yurt dışında yaşıyor onların bebeği de 3 ay 25 günlükken başladı ek gıdaya orda mama alanlara erken başlatıyorlarmış
Deletedmom115 Prenses Mama bile alsa 4. Ay çok erken geliyor bana mama verip 6. Ayda başlayan çok kişi gördüm kilo alımı da iyiymiş neden erken başlıyoruz diye sormadınız mı?
Prenses Deletedmom115 burdq normal miş hata kabakla felan başlatıyor buradaki çocuklar türkiyede ki çocuklara kıyasen çok daha büyük gözüküyor lar