Beycaamommy Adet değilim 10 gün önce bitti enfeksiyonum da yok doğum yapalı 6 ay oldu sezeryan doğum 3-4 saattir kasık ağrısı vardı ve kanama oldu koyu renkli sebebi ne olabilir başına gelen varmı
Fenty Beycaamommy Çok tuhaf değil mi? Hamile olma ihtimaliniz var mi? Yerleşme kanaması gibi? Yada içten yara vs? Doktora gitseniz iyi olur.
EJI Beycaamommy merhaba ben de sezeryan doğum yapalı 4 ay oldu benimde durduk yere bir defa kanamalı akıntı geldi doktora gittim bugün muayene etti yara var mı diye içeride lekelenmen olmuş ama sıkıntı kist yok dedi. Muayene olun isterseniz bir
Prenses_annesi22 Beycaamommy vla benmde adetm bttı 2 gün sonra kahve kan geldı 1 damla falan 3 gün oldu hala gelıyor bnde anlayamadm kasıklarım agrıyo rahmımde agrı var bırde şişkinlik ve bulantıda var çözemedm kan pırtılasması var ona bagladım ama bilmyorm beklyorm bakalm
Saripapatyammm Beycaamommy Benden bu sekilde baslayan ara kanamalarla yara çıkmıştı. Ihmale gelmez. Doktora gidin
Beycaamommy Fenty banada tuhaf geldi hamile olma ihtimalimde yok 10 gün önce adetim bitti birliktelik de olmadı
Beycaamommy Prenses_annesi22 hamile olma ihtimalim şöyle yok şehir dışındayım 3 haftadır zaten hamile olsam nasıl adet gördüm hiç bilemiyorum 😂
Prenses_annesi22 Beycaamommy hamilesin demedım kı cnm bndede var lekelenme dedim doğrudur yan yana degılsınıdr ama adet bıtımınde oluyormus kanama yanı kahve kan ıcerıde kalan kalıntı olyomus.yada vajinal enfeksıyondanda olyomus strestende hemsıre oyle yazdı smdi bana
Saripapatyammm Beycaamommy Bir cok sebebi olabiliyormus. Benimki dogum sonrasi olusmus. Ilac tedavisi ve ardindanda yakma islemi yapildi.
Beycaamommy Prenses_annesi22 gittim doktora da içerde yara varmış ilaç yazdı bakalım bide smir testi aldılar