Bu kulak iltihabı olma mevzusuyla ilgili instagramda bi emzirme danışmanı dogru degil demişti. Gerekçesi de şuydu bebekler tüm emme pozisyonlarında yatıyo olarak emiyolar zaten. Benim bebegim 5. Ayına girdi ben de hep yatarak emziriyorum şuana kadar bi sorun olmadı inşallah sonradan da olmaz.