Ben de çok merak ediyorum bekleyeyim ama ben şöyle yapıyorum geceden başlayayım gece 1-2de uyanıyor 180 içiyor sabah da 7-7.30 gibi uyanıyor kahvaltıya kadar çok sabırlı olmuyo o yüzden 60 CC yapıp kahvaltisni hazırlamaya başlıyorum kahvaltı ediyor 8-8.30 gibi sonra 10.00 gibi 60 veya 90 CC mama sonra uyku uyanınca meyve veya yoğurt uyanma saatine göre yediriyorum ya da meyveli yulaf ya da irmikli meyveli muhallebi bunlarda 1.5 saat sonra öğle yemeği yiyor 1 saat sonra da uyuyor tekrar uyumadan bazen 30 CC mama yapıyorum 3.5-4 gibi uyuyup 5.30 gibi kalktiysa meyve veya yoğurt veriyroum öğle hangisini vermediysem onu 6.30-7.00 gibi hafif bi çorba akşam uykudan önce 8.30 180 CC mama tekrar gece 180 cc bizim böyle doğru mu yanlış mı bilmiyorum