tosbikannesiiii 24 saat şarjda duruyor , günde bi kere evi süpürürüm bütün evi süpürünce anca şarjı bitiyor oda zaten iki saatte fulleniyor , faturaya yansıdığını düşünmüyorum cep telefonundan farkı yoktur bence , dikkat etsek de anlayamayız çünkü faturalara her ay zam geldiği için standartı ne bilmiyorum 😁😁