Havalar soğumadan önce her gün dışarı çıkarıyordum. Şimdi çıkaramıyorum. Sürekli de elinden tutup yürütmemi istiyor. Dişten mi neden bilmiyorum uyutmak zaten 1saat alıyor uyanıyor hemen. Fiziksel ve psikolojik olarak bittim. Sürekli mızırdanıyor. Birkaç gündür aşırı Yorgun’um. Bebeğimi nasıl oyalayabilirim?