Merhaba hanımlar bi hafta sonra minnoş kızım 7. Ayına giriyorrr💃🏻💃🏻 Ek gıdaya besinleri tattırarak başladık ve artık onları pişirmeye geldi sıra 😅 sizler ne tür çorbalar püreler ara öğün besinleri hazırladınız neler yaptınız bilgi alabilir miyim acaba 😙🌸