Mamasını yedirdim nasıl oldu anlamadım bir anda ilacı bulmuş bir yerden ağzına sokmuş emmiş biraz çektim ağzından Allahtan şu anlık birşey yok gibi ama içim yanıyor resmen kendimi affedemiyorum niye çocuğu ihmal ettim diye 😔 Başına gelen var mı sizde ne gibi belirtiler oldu
not : içtiği ilaç apranax ford