4 ay 10 günlük bebebgim . Bir buçuk aydır mem reddi var dr mama tavsiyesi bulundugu için keşke hiç vermeseydim mamayı . Kilosu çok az değil persemtile göre biraz düşüktü. Dogum kilosu 3690 dı geçen hafta 6750ydi Şimdi iyice memeyi reddediyor. Ayakta gezerek veriyordum onuda artık istemiyor. Alıştırma bardağı aldım onuda istemiyor ne yapıcam iyice şaşırdım kafayı yicem :((