Bebek321 oğluma yürüteç almıştım biraz fazla fonksiyonlu hem zıp zıp oluyor hem yürüme arkadaşı hem yürüteç o yüzden epey ağırdı bu sebeple yürüteç olarak pek kullanamadı iyiki kullanamadı yürüme arkadaşı olarak oynuyor onun sayesinde dengeli bir şekilde tutanarak durmayı kendi kendine düşmeden oturmayı kalkmayı öğrendi şuan tam 8 aylık yürüteçe koyunca esirmiş gibi hissediyor kendini yürüteçsiz daha özgür foto fıtı sağa sola masa altı koltuk arkası emekleği için 😅 bence yürüme arkaşı en iyisi