Feyzza Evet anneler bebekleriniz nasıl boy kilo yeme nasıl acaba gelin kıyaslama değilde konuşma yapalım her bebek kendine Özel başta bunu bilelim nasıl geçiyor atak
Zeyna_ Feyzza boyu en son 69di şu an bilmiyorum ama kilosu 9 kilo. Yeme konusunda bu aralar sorun yaşıyoruz çok sevdiği şeyleri bile bazen yemiyor. Genelde eline elma dilimi vs veriyorum onu kemirip bitiriyor.
Denizanasiii Feyzza Benimkide 6.5 aylık 8 kilo 72 cm yemeklerine çok dikkat ediyorum yiyorda her saat emiyorda ama yok kilo almıyor anlamadım gitti 🤷♀️
prensannesi55_ Feyzza 8 buçuk kilomuz 73 cm boyumuz kahvaltı severek yiyor meyve severek yiyor ama yemek sevmiyor zorla yediriyorum mama istiyor daha çok 🤦🤦
Tubaninincisi Tam da 10 aylığız 8.200kilo 2 aydır kilo almıyor iştahsız ek gıdayı sevmiyor sürekli ağzını kitliyor aklı fikri tutunarak gezmelerde bir de gece memeye yapışık uyuyor böyle işte of of🙂
Feyzza Tubaninincisi Allah yardımcımız olsun canım atakta çok etkiledi çocukları bizde 10.5 aylığız yeme sorunları her bebekte olduğu gibi bizde de var ama atağımıza az kaldı ona seviniyorum valla. Üsten iki diş patladı alttan iki diş var oda zorladı bizi ama şükür geçiyor hepsi
Feyzza Tubaninincisi sabır canım annelik biraz da sabır işi evet bazen çok bunalıyoruz haklıyız da ama sabrederek aşacağız bunları da Allah yardımcımız olsun
Feyzza Denizanasiii maşallah canım her bebek bir değil yemeği sevende var sevmeyen de etraftan da çok duyuyorum biri seviyor diyor biri sevmiyor sağlıkla büyüsünler bizimki de 10.5 aylık
Pamukhanim Denizanasiii tipsiz şey yeselerde anneleri üzmeseler olmuyo🥰 benimkide ek gida almiuo öğürüyo huni takmaya az kaldı
Denizanasiii Pamukhanim Benimki yiyor canım ama kilo almıyor boya gidiyo hep 🤷♀️ Birde canım benimki püre tarzı şeyleri sevmiyor bende sonra tarhana yapmıştım çok hoşuna gitti çok severek yiyor sende dene istersen
Feyzza prensannesi55_ maşallah canım zaten artık çok çok yavaş oluyor kilo almaları yeme konusunda ataktan olabilir bu atak baya etkiledi bebekleri
prensannesi55_ Feyzza Hareketliler canım o yüzden kilo alımı fazla olmuyor 😊 ama benim bebeğim yeme konusunda hep böyleydi 4.ayda başlattı doktorumuz ek gıdaya düzelir inşallah zamanla 😊
Feyzza izmir35 maşallah canım bizimki de 10 ay 15 günlük en 9 aylıkken gitmiştik 8800 kilosu 74 cm boyuydu sağlıkla büyüsünler
Mmomm Feyzza 1 hafta sonra 11 aylık olacağız atak ve diş üst üste gelmişti kabus gibi geçti günler😂 günlerce ne biberon ne ek gıda aldı ama şuan baya toparladı şükür diş çıktı atakta geçti, uykularımızda fena değil.Kilo 9.200 falan sanırım.