Ayten-1907 buna hiç dikkat etmemiştim, ne zaman tam anlamıyla çiğnemeye başladı bilmiyorum. şu an 16 aylık olmak üzere, yumuşak ve küçük besinleri (makarna gibi) hiç çiğnemeden yutuyor, çiğne annecim böyle yap falan diye gösteriyorum ama nafile, biraz sert olan (kuru kayısı gibi) besinleri çiğneyerek yiyor. Büyüyüp yeme alışkanlığı rayına oturdukça çiğnemeyi de refleks olarak öğrenirler diye düşünüyorum.