Alptugmomy Oncelikle cok gecmis olsun🌸 Benim de oglum gecen hafta hastalandı, ilk defa oldugu icin de korktum doktora gittik. Bir surup verdi o iyi geldi, onun disinda burnunu bol bol actim, sterimar baby burun spreyi sıktım. Odasini ve evi surekli havalandirdim, buhar makinamiz vardi gece onu calistirdim odada nem olsun diye o da iyi geldi, kaloriferin uzerine islak havlu ya da bir bardak su koyabilirsiniz o da nem saglar. Ayrica ihlamur icirebilirsin dedi doktorumuz. Cok cok gecmis olsun🌸