Nehirk Merhaba anneler bebeğim pandemiden dolayı çok kalabalık görmedi bu yüzden yabancı biri ona yaklaştığı zaman çığlık atıyor bu durum beni biraz korkuttu var mı bu aylarda bunu yaşayan normal mi acaba
Zeyna_ Nehirk yani benimki çığlık atmıyor ama bazı kişilerden korkuyor. Mesela ortamda 10 kişi varsa birine takıyor onu görünce hep ağlıyor. Ama genel anlamda sanırım bu aylr ayrılık kaygısından dolayıda kimseye gitmiyor ve istemiyor yaklaşmıyor
yavrukussss Nehirk Pandmei hic bitecek gibi durmuyor siz bebeginizi sosyallestirmeye bakin yoksa bebekler cok asosyal yetisiyor babanne anneanne en azindan sık sık gorusun mesela goedukce alisir insAllah💙
Nehirk Anneanne, babaanne çok görmediği için onlara bile gitmiyor uzaktan oynuyor yaklaştıklarında çığlık atıyor ağlıyor
Nehirk Zeyna_ aynen babası Home office çalışıyor onu hep gördüğü halde modayken bile ağlıyor bana gelmek istiyor
Nehirk yavrukussss gelmiyorlar malesef sigara içmeden duramadıkları için en fazla 1 saat durup gidiyorlar 🤷🏻♀️Üstelik ilk torun