Merhaba anneler,
oğlum 4,5 aylık dünden beri burun tıkanıklığı ve burun akıntısı yaşadık. Bugün ateşi 37,8 oldu hastaneye geldik. 6 aydan küçük bebeklerde ateş 38 e yaklaştıysa hastanede kontrol altında tutulması gerektiğini söylediler. Bizde tamam dedik. Serum takıldı pcr akciğer filmi çekildi. Hastanede yatmak böyle bir durumda normal mi başına gelen var mı ?