Dogabebekkk Kızlar bu vitamini kullanan var mı bu Yaşta üzerinde 4 yaş yazıyor bizimki 12 aylık henüz yarım ölçek kullanılıyormuş faydasını gören oldu mu aydınlatırsanız sevinirim
bikerem Dogabebekkk vitagil demir damlasi ve d vitaminini kullanmistim 1 defa. Onlarda da 4yas uzeri diye yaziyor,eczaci hepsinde boyle yazdigini söyledi