Bozzzzy Bence uykuyu çok sevmeyen bir çocuk da değil. Desteksiz uyumaya hazırmış.Ben 29 aylıkken teşebbüs ettim tam 1 buçuk saat sürdü. Yine devam eder bırakmazdım ama yeni bebeğim olmuştu ağır geldi o süreç. Şimdi kardeşine desteksiz uyumasını öğreticem. Postunuz gaz verdi😁 romatizma hastası olmama rağmen kucağımda,omzuma yatarak uyuyor. Eziyet gibi.
Ben de başarabilirim💪🏻😁😁