Vaveylaaa Doktorumuz 3. Ayda başlamak istedi. Çok erken değil mi? Zaten önümüz kış, evden çıktığımızda yok. Yanlış mı düşünüyorum acaba?
Yasemin38 Vaveylaaa bizim doktorumuz 7.aydan sonra ne zmaan isterseniz yapabiliriz dedi. Şuan 9.5 aylığız 10.ay kontrolünde yaptıracaz inşaAllah ilk dozu
Vaveylaaa elifshnm96 mevsimden dolayı dışarıya pek çıkmıyoruz onu demek istedim. Menenjit mikrobik bir durumya hani.
Ezgivebebegi Vaveylaaa 3. Ayda başladık bizde ne kadar erken o kadar iyi diye düşünüyorum her iki farklı aşıyıda yaptırıyorum Nimenrix ve Bexero her ikisininde 3 dozu var.
cinar-annesi Vaveylaaa aşı takvimimiz biraz sarkmıştı bizim malum pahalıda bir aşı. Ben iki türlüsünde yaptırdım . 14 ve 16.ayda oldu.