Iyi akşamlar kızlar birkaç sorum olucak. Öncelikle ek gıdaya geçtik fakat kendi yediklerimizden yiyor özel yaptığım hiç birşeyi yemiyor yemesine rağmen cok sık ve fazla emiyor sizce neden (doymuyor demeyin kilosu ayına göre önden gidiyor 😁)
Ikincisi uyku düzenimiz bozuldu 5.5 aylıkken 2 diş çıkarttık 1 er hafta araya masallah cok uslu bir bebeğim var ama uyumuyor ve beni bitiriyor acaba aynı durumu yaşayan varmı ?
- Sütten kesmek istemiyorum ama çalışmak istiyorum biberon vs almıyor ama anne sütü de alsın istiyorum nasıl yapicam tecrübeli annişler yardim yardım yardım 🙏😘