Kızlar dün 1 aylık bebeğime hepatit b aşısının 2. dozu yapıldı, ben de covid aşısı Biontech vuruldum. İkimizde üst üste gelince sanki biraz kötü geçiyor. Dünden beri tadımız tuzumuz yok bende eklem ağrısı, baş ağrısı falan var. Bebeğimde huzursuz habire kusuyor ağlıyor ne kadar sürecek bunun etkisi ? Sizler neler yaşamıştınız ilk aşınızda 😔