Merhaba kızlar 8 aylık oğlum var pazartesiden beri bebeğim hastaydı hırıltı ve öksürük şikayetlerimiz vardı doktor şurup verdi.bende ondan sonra burnum akmaya başladı baş ağrısı tat koku kaybı olmaya başladı dün akşam test verdim pozitif çıktı.Ne yapmam gerekiyor hiç bilmiyorum🤷🏻♀️ Emzirmem problem teşkil edermi? Başından geçen anneler yardımcı olabilirmi lütfen