Çok şükür bizde ateş yapmadı ama çok huysuzluk yaptı aşılar ağır olduğu için ağrı yapabilir bizde ağrı yapmıştı çok şiddetli ağlayınca bir çay kaşığı calpol verdim sakinleşti ve uyudu. Bebekten bebeğe değişir tabi bu. Umarın en güzel şekilde atlatırsınız 🙏🙏🤗