Katun QueenMommm yok adet değil löşi kanaması deniliyor herkeste farklılık gösterir benim 20 güne bitmişti sanırım net hatırlamıyorum
Berensln QueenMommm ben 18 gün oldu doğum yapalı hala kanamam var ne zaman biter bilmıyorum. Doktorum 15 gün sonra çağırdı ama gidemedim daha bebeğim hafif üşüttüğü için cıkamadık yola
rmys_shn2 QueenMommm benim 30 gün sürdü ve bitti 10 günde sarı leke geldi sonra 40 ıncı gün lohusa adeti yaşadım 1 hafta da o sürdü kahverengi az az