Oglum 2.4 yasinda, genellikle yaramaz bir cocuk. Ama tam konusuyor, ve tam anliyor, dusunduklerini sozlu bicimde anlata biliyor. Dun hic sinirli falan deilken masa ustunde vazoyu alib yere vurdu. Cok kizdim hem sasirdim. Cunki ani oldu ve kizgin falan da deildi. Neden yapti bilmiyorum. Bagirdim, agladi falan. Sonra kustum sana dedim, konusmadim. Geldi anne barisalim dedi, optu. Baristim. Az once de hepimiz oturutoruz sakince tv izlitoruz. Aniden telefonu alip kanepede uyuyan kayinvalidemin kafasina vurdu. Yine kizgin falan deildi. Tam sakin oturdugymuz an yapti. Cok rahatsiz oldum. Sorun ne ola bilir ? Hic boyle sey yasayan var mi ? Anlamayan bir cocuk olsa sasirmazdim. Ama her seyi anlayan, algilayan bir cocuk cok sukur. Ne yapmam gerek ?