Maternalmom-_- Bebeğim elinden biseyi alınca kafasını yere vuruyor. Evde bu şekilde bişey hiç yaşanmadı. Bunu nasıl öğrenmiş olabilir ya da nedeni nedir. Daha 1 yaşında 2 yaş sendromu desem o da değil nolur fikir verin. Çok şaşırıyoruz bunu yaptığı zaman.
Gamzeburkan Maternalmom-_- çok tepki vermeden öyle olduğunda kafasının aciyacagini yapmaması gerektiğini söyleyin benim kızımda bi dönem yapmıştı sonra geçiyor