Prensescik 3 günden beri göğüslerim yumuşadi süt var ama terbiye olmuştur diyolar terbiye olduktn sonra emme süreleri kısaldı normalmi sizce cisli bezde çıkarıyor 2 aylık bebeğim bu arada
MineMinel Merhaba benim de bebeğim 2 aylık ve doğduğu günden itibaren emme süreSi max 5 dk idi çok nadir 8 dk gördük ve şuan sadece 2,3 dk emip bırakıyor oda zorla hoplaya hoplaya emiyor 🤷🏻♀️
Moonlightttt Ağlaya ağlaya mi emmiyor? Yutma refleksine bakın bı boğazı yutuyor mu cokur cokur. Boş boş mu çekiyor? Benim göğüslerim 2 buçuk veya 3.ayda terbiye oldu hatırlayalım ne zamandi. birden sütüm bitti sandm anlıyorum sizi. Bazen bebekler yapıyor öyle siz sık sık teklif edin.