aayysseee bende sezaryen doğum yaptım kızım 17 aylık 1bucuk yaşında ama hala adet olmadım gecen ay gittim kontrole doktor süt koruyo dedı emizirmeden ne zaman kesersen o 3 ay içinde olmazsan o zaman gel normal dedı iclerinizde en uzun adet olmayan benim 1bucuk sene anliyacaginiz kilom aldı karın kaldı birde beni dusunun