Nessli Bebeğim hep ağlıyor meme almıyor Yani memeye getirdiğimdr ağlıyor geri çekiyor kendini, çok acıkınca ancak ozaman emiyor yada sallayıp sakilastirisem bazende öyle alıyor oda pek fazla değil. neden olur ki 2ay 8 gunluguz
Bulutbey Nessli büyük ihtimalle gazı tam çıkmamış. Masaj yapabilirsiniz Meme reddi diye bir şey de var ben yaşamadım ama araştırıp nasıl atlatılır öğrenebilirsiniz.
Dideemmsss Ayda bütün bebeklerde aynı sorun var galiba benim oğlumda 2 aylık göğsümü ağzına götürdüğüm an çığlık ata ata ağlıyo kafasını çeviriyo
Osibatur Nessli meme reddi oluyor emzirme pozisyonu degistirin dikkatini dagitin kolik muzik acin ara vererekte olsa emzirin uykusundan gazindan eminseniz bunlari deneyin oglum sol gogsum sol tarafa yatip emmezdi koltuk altima alip sag tarafa yatirip emzirirdim sagida sag tarafa alip sola yatirip emzirirdim
53brl Benim bebeğimde de üç aylıkken başladı bu durum. Altı aylık olacak şimdi şimdi çok az düzelme var. Üç aydır uğraşıyorum meme reddiyle. Çok dikkat edin memeden soğutmayın sürekli deneyin ama zorlamayın. Emzirme kampına girebilirsiniz. Ben sadece birkaç saat dayanabildim eğer yapabilirseniz her anlamda faydalı emzirme kampı.