Rzgr Bebegim 1 aylikken 1 ay boyunca kullandim gunde 3 defa 1 cay kasigi seklinde ama hic bir faydasini gormedik israrla doktor 1 ay kullanilacak dedi diye devam ettim 1 ay ben faydasini gormedim
AyseAlyamm Ervam5519 yeter ki ise yarasın canım çok zor bebek içinde anne içinde . Ben saatli verdim hep daha etkili oluyor öyle yapmıyorsan tavsiye ederim