Sahraligunler Aslında yıllardır hep android kullandım babam hediye olarak alicak yeni bir telefon araştırma içindeyim SE diye bir modeli var piyasa fiyatı 5500 civarı kullanan arkadaşlar var mı kamerasi nasıl memnun musunuz
Paramedikk_ Sahraligunler yanii güzel ama 7 ve 8 ile model aynı bana sorarsanız 8 plus daha güzel aynı fiyat
Mom44454 Ben se kullanıyorum bundan önceki de se idi. Ben güzel araştırma yaparım öneririm aşıırı memnunum 🌹🌹🌹🌹🌹