Rumeysaaaras Kızlar 4 aylık bir bebeğim var. Akşam saat 10 - 10:30 gibi emer ve uyur. Sabah 6 da kalkıyor emip tekrar yatıyor. Bu kadar süre emmemesi sizce normal mi. Uyuyor diye bende uyandırmıyorum. Sizce uyandırıp emzirmeli miyim
Haydinn Rumeysaaaras oh mis canım ne güzel gece gündüz ayırtıyor kilo alımı da yeterli ise hiç bozma düzeninizi🌸
Nefes42 Rumeysaaaras bu zamanda alışması çok güzel herkes yapamıyor bunu bende bir türlü alıştıramadım 4 bucul aylık olacak ama yarım saate bir kalkıyor 1 dk. Emiyor yatıyor düzgün emse bari bir dk için sürekli uyanıyorum 🤦🏻♀️
Moonlightttt Rumeysaaaras ayyy masallaahh. Maşallah maşallah. Çok şanslısınız. Evet 4 aylık 5 saat emmeden durabilir kimisi 9 saat diyor doktor larin. Keyfi sıhhati yerindeyse dokunmayin..benim bebeğim Her saat başı kalkar . Yarım saatte de oluyo tabi
Egeninannesi07 Bence gece uyurken emzirin sütünüz azalmasın gece sütü daha yağlı ondan da faydalansın.
Lidya-t Egeninannesi07 Uyku düzenini bozsun mu doktorlar önermiyor emzirmeyi.Uyku gece beslenmesinden daha önemli. bu aylarda kaldırdın mı sonra saat başı kalkıyorlar niye düzenini bozsun .Sabah emzirsin işte o da yağlı süt
ayazasaf Rumeysaaaras bize doktorumuz 40 ı çıktıktan sonra sakın emzirmek için uyandırmayın eğer acıkırsa kendi uyanır artık şeker düşmesi sarılık olayı olmaz dedi. Uyku düzeninin oluşması için önemli olduğunu söyledi ancak en azından biraz daha büyüyüne kadar gece 1 kere de olsa emzirme veya mama verebilirsin demişti
Rumeysaaaras Beslenmesi kilo alımı gelişimi falan gayet iyi çok şükür. Gündüzleri en fazla 3 saatte bir beslenmek istiyor gece bu kadar uzun sürünce tedirgin oldum