Bizde cok mızmızız, henüz dönmüyoruz ama aktifiz ben kavanoz maması denedim 3 gündür çok tuhaf geliyor ya :) 9temmuz annesiyim bende 💜 ama oğlum kolik ve huysuz bir bebe sizinde öyle mi bu arala ruyular da haram hep uyuyor kuş uykusu uyanıyor gecede mızmız ar ara uyanıyor sizler nasıl uyku konusunda anneler, bende 4 bitiyor 5den gün alıyoruz demek diye biliyordum sizlere danışmak istedim çünkü ay ay sonu aşısı demişti doktoruuz salı günü olcak işte