Merhaba arkadaslar 39+2 de 27 ekim de planli sezeryan oldum 2ci cocugum. Oglum 3 yasinda onda da uzayan sarilik olmustu fakat yuksek degil mi normaldi emzirdikce azaldi ve gecti 1bucuk aylikken.. Şimdi kızım da durumumuz biraz farklı ve çok zor dönemden geciyoruz..😔
Ilk dogdugunda sınır 8 miş bizim 7bucuk cikti 6 saat sonra azalma olmazsa fototerapi gorucek dediler dogdugu hastaneden. Cok fazla bilgi vermeden ertesi gunu cikisimizj yaptilar mama takviye de verin dediler sutum yeterli geldigi halde. Yarin da sabah cocuk hastanesine gidip orda da sarilik tahlili yaptirin dediler. Biz ciktik hastaneden. Ertesi gun cocuk hastanesine geldigimizde degeri 14lere yukselmisti ve acil yatisini yapicaz dediler tek basina. Daha 2 gunluktu..2 gün tek basina yatti yogun bakimda,3uncu gunu beni de cagirdilar 1 gun de birlikte yatip,ertesi gun 9.3 oldu degerimiz cikarttilar ciktiktan sonra ki 2ci gunumuzde kontrol de yine yukselme vardi. 3 gun boyunca hergun sabah hastaneye gelip kan tahlili verdik her gun yukselmeye devam etti bebegim 10 gunluk oldu bugün de kontrolumuz vardi dun 14.9 du bugun 15.3 ile tekrardan anneli odaya fototerapi icin yatisimiz verildi. Benim kan grubum 0 rh+ kızımın da B rh+ AB0 kan uyuşmazlığından kaynaklı olduğunu söyledi doktorlar. Tekrardan fototerapideyiz. Böyle bir durumu olan oldu mu ? 3 yasinda da oglum var onada sagolsun babam bakiyor esim hem iş hem hepimize kosusturuyor ama esim isteyken babamda kaliyor cok zor donemdeyiz 😔