Deryaasya oğlum 10 aylık bu aya kadar mama isteği hep fazlaydı. 9. Aya kadar geceleri bile 2 saatte 1 uyanıp mama içerdi bu ayla itibaren mamaya düşkünlüğü çok azaldı. Günde 2-3 sefer içiyor o da 120 cc anca. Gün ortasında mama içmez mesela anca uyku saatlerinde. Aslında istedikleri şey emmek. Ama oğlum emmedi 4,5 ayına kadar mama meme gittik zar zor bir türlü biberondan vazgeçiremedim. Bu hala içimde bir yaradır sızıdır kendime çok kızarım. Emiyorsa bu zaten çok iyi birşey :)