BEB14 Eva27 acı elma yağını bende denedim ama oğlumda pek faydasını göremedim bebekten bebeğe değişiyor demek ki bu gaza çözüm yok sanırım bende ne kullandıysam bir faydasını göremedim
BEB14 Derinsu34 darısı başımıza hiç geçmeyecek gibi geliyor bu günler ne gece ne gündüz uyku yok sürekli katılarak ağlama hiç bir doktor hiç bir damla rahatlatamadı bizi