Sünnet olduktan sonra yavaş yavaş tüm vücudu böyle oldu. Doktoru el ayak hastalıgi dedi ama sünnet doktoru ( çocuk cerrahi ) alakası yok dedi. Zaten ateşlenme veya elde ayakta bir şey yok. Vücudu böyle. Alerji doktoruna gidicez pzt. Nedir bu bilen var mı 😔