Arkadaşlar oğlum 10 aylık hala hiç dişi çıkmadı 4. Aydan beri huysuzluk ve uykusuzluk var herkes diştendir diyo da gelemedi gitti. Bugün farkettim alt iki dişin yeri beyazlaşmış çizgi gibi olmuş yakın mıdır acaba tahminen ne kadar sürer sizce çıkması?