Seda0651 Elinde gümüş kapak olup satmak isteyen var mı acaba ? Etki edip etmeyecegini bilmediğim için o kadar masraf yapmak istemiyorum
Yasmink Seda0651 bende var trendyoldan almıştım 100 tlye isterseniz satarım 70 e falan bilecik/bozüyük bu arada
Mervehtp81 Seda0651 ilk alman gereken ürün diyebilirim sana benim ikinci kocam olur kendileri mutlaka o gümüş kapaklardan edinin
Seda0651 Yasmink dediğiniz gibi 100 lira ama siz 70 derseniz kargoyla nerdeyse bana ayniya gelecek yinede teşekkürler
efelettin Benim postuma bakarsanız bi arkadaş satıyordu. Etiket yapın isterseniz ona, kaliteli bi markanında hemde
September08 Su 1-2 kere kullandim diyenlere hastayım yani yanlis anlasilmasin dogrudur da ne almak istesek 1-2 kere kullaniyor herkes, almışsınız kullanin niye 1-2 kere kullaniyorsunuz ki😂😂
Tombikdonerartikcokpahali @YesilbirAda annemiz, ücretsiz ürün gönderimine müsaade edemiyoruz bilginize🌺
YesilbirAda Tombikdonerartikcokpahali kusura bakmayin ben ihtiyaci varsa diye demistim iyilik olsun diye bilmiyordum 🙏
Moonlightttt Seda0651 Krem sürüp memelyn balmumu göğüs kalkanı kullandım Cok güzel bir araştırın ben ihtiyaç duymadm gümüş kapağa aynı iyilestiriyor ve uygun
_Gamze_ Laden neden yasak acaba merak ettim.. ihtiyacı olan kişilere yardımcı olmak isteyenler olabilir