bykmrc benım doktora gittigiimde ilerlemiş haliydi 2 sene öncesinde kanama gördüm ama o kadar ciddiye almamıştım , tekrar 2023 sonu 1 aylık tedavi uygulayalım dedi doktorum yaşım kücük oldufu icin ameliyat yapmak istemedi 3 hafta zor sabrettim lavaboya gitmeye korkar olmuştum saatlerce aglardım zaten ful sıvı tükettim , ilaclar kremler asla fayda etmedi benımki cok icerdeydi sonra imza atıp ameliyat oldum 5 derin catlak vardı uzun sürdü bana gaz kacırma tuvaletini tutamama gibi seyler olabilecegini söylediler yaşım geregince ama cok şükür bir sorun yaşamadım devlette de ameliyat oldum cokta memnunum