mutluluk_hayalll ya bu düşecek manipülasyonlarina kanmayın canım .dolar olmuş 10 lira nereye düşecek .üretim yok ki , herşey yurtdışından geliyor samanina kadar .e doğal olarak herşeyde daha çok zamlaniyor. Allah sonumuzu hayır etse , hiç hayırlı değil uçuyoruz ama tersine … düşen tek bir şey var yaşam kalitesi , cebimizdeki eksilen para