Nehirimom Merhabalar , bebeğime mama ile besliyorum yenı altı ay olacagız mama verırken içim cok rahat değil oerga mama arı ekmeği diye gecen keçi sütü ile karıstırılıyormus bu konuda ne düşünüyorsunuz