Yakamoz__00 ek gıda demeyelim de tadım ayı diyelim, 9 aylık olana dek tadım yaptır,günde tek ana öğünü olsun öle sabah öğle akşam yemek falan yedirmeye çalışmayın bence. 9.ayda çok güzel yemeye başlıyorlar.emzirme sıklığına gelecek olursak, ana öğün anne sütü, yani emme sıklığı eakisi gibi devam etmeli asla aksamamalı.ayrıca anne sütünde kalsiyum azaldığı için tadım ayında bol yoğurt ve peynir türevleri yemeli.9 ay olana dek, uyanır uyanmaz anne sütüyle başlayacaksınız güne, 9.aydan sora ise,uyanır uyanmaz kahvaltıyla başlamalısınız.9.aydan soora Sabah uyandığında kahvaltı edebilmesi için de geceleri çok sık emzirmeyin.yoksa sabah uyandığında karnı aç olmaz.